Regulamin

Regulamin sklepu

Regulamin sklepu Malyska.biz.pl

Właścicielem sklepu internetowego jest:

MALYSKA, FH Andrzej Małyska

UL. Okrężna 16

74-100 Gryfino

NIP: 8580000824, REGON: 005466074

TEL.  +48 602110651

Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej ( www.malyska.biz.pl/sklep) prowadzony jest przez firmę "FH Andrzej Małyska", zarejestrowaną w Gryfinie wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej dnia 01.12.1990 r. pod numerem: 001047, Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie.

  1. Sklep internetowy Malyska.biz.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczene z akceptacją niniejszego Regulaminu Zakupów, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgosy na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Kupującego do celów związanych z realizacją zamówienia. Złozone zamówienie stanowi umowę kupna - sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę ( www.malyska.biz.pl/sklep). Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.
  3. Realizacja zamówienia: 1.Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie sklepu. W przypadku gdy część towarów ujętych w zamówieniu jest niedostępna, klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego dalszej realizacji (realizacja częściowa, dłuższy czas oczekiwania, zrezygnowanie z zamówienia). 2.Do każdego zamówienia wystawiany jest (paragon) lub faktura VAT (należy zaznaczyć chęć jej otrzymania). Wystawiona zostaje w momencie, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. 3.Zmiany w zamówieniu możliwe są tylko do chwili wystawienia (paragonu) faktury.

    Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.

    Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt e-mailem pod adresem e-sklep@malyska.biz.pl. Nie można anulować lub zmienić zamówienia które zostało już wysłane.
  4. Zamówienia mogą być składane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą kolejnego dnia roboczego.
  5. Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. W specjalnych przypadkach, o ile dopuszcza je Malyska, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na sklep.
  6. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w momencie złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie i wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego.
  7. Możliwość realizacji przesyłki zagranicznej istnieje tylko przy płatności przelewem na konto. Po zgłoszeniu zamówienia i uzgodnieniu wartości całej przesyłki klient zostaje powiadomiony drogą e-mail'ową. Klient dopiero wtedy wpłaca na konto sklepu wyszczególnioną w powiadomieniu kwotę. Wartość przesyłki ujęta w zamówieniu dotyczy terenu Polski i nie stanowi podstawy do reklamacji.
  8. Zamówienia realizowane są w ciągu 24-48 godzin od złożenia. Sklep internetowy Malyska dołoży starań aby czas realizacji był możliwie jak najkrótszy. Należy pamiętać iż: czas otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy. Czas dostawy jest to czas potrzebny kurierowi (24h) lub Poczcie Polskiej (2-4 dni) na dostarczenie zamówionej przesyłki.
  9. Prosimy o podanie prawidłowych danych kontaktowych- adresu e-mail oraz numeru telefonu. Nieprawidłowo wypełnione formularze rejestracyjne mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia.
  10. Sklep internetowy "Malyska" zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających watpliwości co do możliwości realizacji zamówienia. 
  11. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary: 1.przy odbiorze: należność uiszczana jest u listonosza lub kuriera; 2.kartą kredytową: należność pobierana jest w chwili wystawienia faktury. 3.przelewem bankowym na konto sklepu.
  12. W przypadku, gdy w ciagu 14 dni od daty złożenia zamówienia nie zostanie uregulowana płatność, Sklep "Malyska" zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.
  13. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient ma prawo do rezygnacji z towaru kupionego w sklepie internetowym Malyska bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Możliwość ta obowiązuje tylko wtedy, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą bądź paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  14. Sklep internetowy "Malyska" nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia będące wynikiem złej pracy firm transportowych. 4.Reklamacje. 1.Po uiszczeniu opłaty, klient ma prawo do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności doręczyciela, celem sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Podstawą do uznania reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych będzie spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego. Produkt należy odesłać na nasz adres wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą VAT oraz uzasadnieniem reklamacji. Uszkodzony towar (zabezpieczony przed zniszczeniem) należy odesłać na adres sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  15. Wszystkie produkty oferowane w sklepie malyska.biz.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na polski rynek
  16. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili - przez okres 2 lat.
  17. Produkty uszkodzone fabrycznie bądź wadliwe będą wymieniane na nowe pod warunkiem zgłoszenia zaistniałego faktu w ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki oraz zwrotu towaru wadliwego bądź uszkodzonego pod adres sklepu. Koszty przesłania klientowi wymienionego towaru pokrywa sklep. 13. Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku gdy reklamacja zostanie przyjęta, towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (przykładowo z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji na konto wskazane przez klienta.
  18. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy klienta sklep Malyska nie ponosi żadnej odpowiedzialności.
  19. Pomimo dołożenia wszelkich starań, by zamieszczone na stronei internetowej Sklepu opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym, nie gwarantujemy, że nie zawierają błędów lub braków, które nie moga stanowic podstaw do roszczeń. Dlatego w razie jakichkolwiek watpliwości prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt mailowy pod adresem e-sklep@malyska.biz.pl.
  20. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  21. Postanowienia końcowe Malyska stwierdza, że zawartość stron www.malyska.biz.pl, a w szczególności zawartość cyfrowa podlegająca elektronicznemu transferowi, stanowią jej własność, dlatego też podlegają ochronie prawa polskiego i prawa międzynarodowego. Malyska nie wyraża zgody na wykorzystywanie znaków towarowych, logo lub jakiejkolwiek innej informacji stanowiącej jej własność (ze szczególnym uwzględnieniem zdjęć) bez pisemnego zezwolenia firmy Malyska. W sprawach nie uregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego. Sporne kwestie rozstrzyga Sąd Cywilny właściwy dla miejsca działalności sklepu Malyska. Klient ma obowiązek zapoznać się z regulaminem.
  22. Malyska.biz.pl zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia.
  23. Podmiotem świadczącym usługę płatności online jest Blue Media S.A.
  24. Dostępne formy płatności:
    Karty płatnicze:
    *Visa
    *Visa Electron
    *Mastercard
    *Mastercard Electronic
    *Maestro
  25. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  26. Konsument który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny.
  27. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 26 kwietnia 2016r.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl